If you want to find ...

sâmbătă, 18 august 2012

Recenzie : Generala - Cei mai naspa ani din viata mea de James Patterson

Titlu : Generala - Cei mai naspa ani din viata mea
Titlu original : Middle School : The Worst Years of My Life
Autor : James Patterson
Co-autor : Chris Tebbets
Nr de pagini: 290
Editura: Corint Junior
An aparitie: 2012
Traducator: Iaromira Popovici
Punctaj: 4,5/5
Recenzie : Ma indrgostisem de stilul lui James Patterson in care scrie/descrie aventuri fantasy , asa ca am vrut sa vad daca face aceeasi treaba grozava si cu cartiile destinate copiilor . Asa ca mi'am precomandat cartea asta . Si ... ghici ce ? A fost o gura de aer proaspat ! De mult nu mai citisem ceva de genu' . Cartea e plina de niste ilustratii superbe , care fac actiunea sa curga usor , putand sa  citesti 290 de pagini in maxim 2-3 ore . Rafe e ... asa autentic , asa spontan , asa profund in gandire . Actiunea este complexa pentru o carte destinata copiilor .
Personaje : Rafe , cum am mai spus este foarte matur in gandire si are o imaginatie bogata , chiar dca cu ani in urma a suferit o pierdere majora . Jules , Carl ( Trantorul ) , Georgia , Jeanne si multe alte personaje vor condimenta toata cartea .
Coperta : E galbena ! Plina de desene si daca o pui pe raft cu celelalte carti Leda vei observa ca pur si simplu iti va lumina biblioteca .
Stilul de scriere : Oke pentru copii de pana in 13 ani .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu