Recenzie film : Madagascar 3

Titlu : Madagascar 3: Fugăriţi prin Europa
Titlu Original : Madagascar 3: Europe's Most Wanted
An de aparitie : 2012
Regia : Eric Darnell
Durata : 90 minute
Sinopsis : Leul Alex, Zebra Marty, Hipopotămiţa Gloria şi girafa Melman încă se luptă să-şi găsească drumul înapoi spre casă, în iubitul lor New York, însoţiţi, desigur, de Regele Julien şi de Maurice şi Pinguinii. Aventurile lor comice îi poartă acum prin toată Europa, unde găsesc ascunzătoarea perfectă: un circ ambulant, pe care simpaticii noştri eroi îl reinventează, în stil Madagascar, evident!
Nota: 5/5
Replica preferata : ,, Ti'a mai spus cineva ca arati ca un fotomodel ? Numai ca esti grasa , paroasa si puti ! "
Epic ! =)
Recenzie : Nu ma dusesem la cinema sa vad Madagascar , chiar daca eram un fan al "francizei" . Ma dusesem sa vad "The Brave" , dar din pacate , cei de la cinema nu'l primisera , asa ca am mers la Madagascar . Nu stiu cu ce sa incep. :-? Are atatea efecte speciale si o dublare excelenta in limba romana [ nu spun ca ma deranja daca avea subtitrare sau ca nu stiu engleza la stadiul ala - ba da , stiu - dar atmosfera e alta , povestea curge mai frumos , fara frustrarile titrarii prea rapide ] . Personajele au fost mai amuzante ca oricand , descoperindu'si o gramada de noi talente si ajutatandu'si o multime de noi prieteni . Actiunea este dinamizata de cei 4 pinguini care ajung sa joace in Monte Carlo jocuri de noroc .Filmul nu are un soundtrack prea bogat , principala melodie fiind Firework - foarte bine aleasa pentru show-ul facut de circul care ajunge in stapanirea celor 4 prieteni ai nostri .
NU TREBUIE SA RATATI ASA O CONTINUARE !