If you want to find ...

sâmbătă, 18 august 2012

Apartii noi in Romania

Da :-j
Nu am mai postat de mult . Pur si simplu postez cand am dispozitie , so ...
In ultimele luni au aparut cateva carti foarte interesante la noi in tara .
I . Leda
  •  Melissa de la Cruz - O noua senzatie in scoala - nu'i genu' meu
  •  Melissa de la Cruz  - Nu'i asa ca esti geloasa ? -  nu'i genu' meu
  •  Melissa de la Cruz - Aniversare cu nabadai - nu'i genu' meu  
  •  Melissa de la Cruz  - Gloss , glamour si o jungla de intrigi  - nu'i genu' meu
  • James Patterson - Maximum Ride : Experimentul Angel - citita
  • James Patterson - Vrajitor si Vrajitoare - urmeaza
  • Sara Shepard - Secretul Hannei - nu'i genu' meu  
  • Sara Shepard - Secretul lui Emily - nu'i genu' meu  
  • Sara Shepard - Secretul Ariei  - nu'i genu' meu
  • Sara Shepard - Secretul lui Spencer   - nu'i genu' meu
  • Zoey Dean - Hollywoodul e ca un liceu de fite  - nu'i genu' meu
  • Zoey Dean - Privilegiul  - nu'i genu' meu
  • James Patterson : Generala - Cei mai naspa ani din viata mea - citita
  • Tahereh Mafi - Spulbera-ma - citita 
II . Rao
  • Maggie Stiefvater - Sovaire 
  • Michael Grant - Disparuti
  • Jo Nesbo - Pudra pentru parturi a Doctorului Proctor 
  • Christopher Paolini - Mostenirea 
  • Gitty Daneshvari - Scoala fricosilor - volumul II
III . Litera
  • James Dashner - Captiv in Labirint
  • Ally Condie - Raspanti
  • Rachel Hawkins - Hex Hall
  • Kerstin Gier - Verde de Smarald
IV. Trei
E L James - Cele 50 de vicii ale Domnului Grey

3 comentarii:

  1. Nu sunt vreun geniu, domnule Atotstiitor Arogant, dar sunt destul de sigura ca "Recenzi" se scrie cu 2 de i :) adica asa: "Recenzii". Stiu, comentariul meu nu are legatura cu postarea, dar in alta parte n-am putut posta. Totusi, sa nu zic ca am postat degeaba. Am citit recenzia cartii "Vrajitor si Vrajitoare" si mi s-a parut interesanta, si am tot auzit de "Spulbera-ma" - ceva de capu' ei? :D Sa nu te superi pe mine pentru faza cu recenzi; pur si simplu daca nu-ti spuneam nu mai puteam sa dorm (pe bune vorbesc) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma supar . stai chill . toti facem gresele ;) mai ales cand postezi in viteza .
      mmm... Spulbera-ma e ciudatica , pina de metafore , actiunea se desfasoara destul de restrans , dar personale sunt excelent descrise . La capitolul distopice , intr-un top propriu , e pe la sfarsit . Dar zic ca merita sa o citesti , cine stie . Poate iti place :-?
      Si imi poti spune unde ai vazut faza cu ,,Recenzi" ?

      Ștergere
    2. Desupra butoanelor cu Pagina principala, Carti citite in 2012 si Facebook, scrie Recenzi, Interviuri, Concursuri, etc. :)

      Ștergere