If you want to find ...

sâmbătă, 12 mai 2012

Kindle News - 2 -

O gramada de carti . (:| Cand o sa le citesc pe toate ?!
Pai ...
Mai intai ce.am primit de pe NetGalley.com
  • Hourglass de Myra McEntire
  • Timepiece de Myra McEntire
  • BlackWood de Gwenda Bond
  • Zombie de J.R.Angelella
  • Shift de Kim Curran
  • Scars de Cheryl Rainfields 
  • Wilde's Fire de Krystal Wade
  • The Hammer and The Blade dePaul S. Kemp
  • Garden of The Lost Souls de Erik Olsen 
  • Obsidian & Blood de Aliette de Bodard
De la bloggeri : 
  • The Goddess Test de Aimee Carter ( de la Daniela )
Am cumparat : 
  • Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick
Voi ce e-bookuri ati mai primit/cumoarat ? :-??

2 comentarii:

  1. Frumoase achizitii :D Am facut rost si eu de Shift ^^ Mi-a atras atentia din prima nu stiu de ce.
    De pe amazon am facut rost de multe carti printre care mai interesante: Night Marchers de Rebecca Gober & Courtney Nuckles,Sojourner de Maria Rachel Hooley,Glamour de Penelope Fletcher,The Mind Readers de Lori Brighton. O sa fac si eu o postare cu ce am mai luat :D Sa vedem pe care reusesc sa o inspectez prima ^^
    Am castigat Cinder de Marissa Meyer si Isle of Night de Veronica Wolff
    Ah ah :D Si o carte pe care o sa o citesc prima: The White Oak de Kim White :P Sper sa fie la fel de interesanta pe cat sper eu!
    Lectura placuta ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o leapsa de la mine >:D< http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/06/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere