If you want to find ...

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Paste Fericit si Vanatoare de Oua !

Asta tine loc de imaginile stupide luate dup net cu iepuri sau oua .  Peace va ureaza cel mai calduros : Paste Fericit ! :)



Da ...
Au trecut 5 luni decat blogul meu si.a deschis portile si in ultimul timp am vazut ca am niste cititori fideli ! Vreau sa le multumesc , fiindca datorita lor proiectul ,,Lumea lu' Ciudatu' " se extinde pe zi ce trece .
Sunteti cei mai geniali ... ciudatei ! >:)
Si uite asa ne.a prins si Pastele impreuna .
Oua , pasca , cozonac , miel , vin ... sa va stea.n gat ! :)) Just other stupid joke .
Nu e vorba doar de mancare , e vorba de familie , de traditie .
Adica de Paste ma refugiez cu familia si pur si simplu vedem fotografi vechi sau ... iesim in parc , depinde de vreme .
Dar .... :-j
Si odata cu Pastele vine si Iepurasul cu ...... cu daruri !
Asa ca e timpul pentru un nou concurs !

Vanatoarea de Oua !

Shit ! Cat de pervers a sunat asta ! :))
Pentru acest concurs am cerut ajutorul altor bloggeri .
Am zis ca macar de Paste noi , bloggerii romanesti , sa formam o familie .
Sper sa va placa ideea mea si sa ne auzim si mai ciudati dupa Paste !

                         Paste Fericit ! 

Reguli :

  • la finalul acestei post va fi un indiciu , care va va conduce la o postare de pe blog 
    • acolo veti gasi un ou cu o litera in el si un link catre alt blog 
    • pe blogul respectiv ve-ti gasi o postare cu un alt indiciu catre o postare anterioara si jocul se repeta pana ajungeti iar ,,acasa" - pe blogul meu 
    • primul care colecteaza toate literele si formeaza cuvantul cu pricina castiga o carte superba 
    • toti ceilalti vor intra in cursa pentru Copiii Imparatului de Claire Messud 
    • nu voi accepta decat comentarile cu intrebari , pentru ca nu vreau sa va ispirati unul de la altul
    • comentarile le voi modera luni seara , asa ca nu va speriati daca nu va apare comentariul 

    Indiciu : Zane , flori , magie si multe bookplates . V-ati prins ? :-/ 
 START CONCURS ! 
LITERELE NU SUNT IN ORDINE ! VOI GASITI ORDINEA !
FELICITARI andreea9120 ! 
Ai castigat premiul , dar iti voi spune pe mail ce , pentru ca influenteaza raspunsul !
Trimite-mi mail cu datele la : funkykitz@yahoo.com

CONCURSUL CONTINUA !! 
TOTI CEI CARE VE-TI REZOLVA MISTERUL VOR INTRA IN CURSA PENTRU ,,Copii Imparatului" ! ( Intrati prin tragere la Sorti ) 
MULT SUCCES !! 
Si HRISTOS A INVIAT !
Inclusi pentru tragerea la sorti ( v.am sters raspunsurile sa nu se inspire nimeni ) : 
  1. -D-
  2. Emy
  3. Judy
  4. Marius 
  5. Camy91
  6. Elena Zaharia
Si .... STOP CONCURS ! 
Acum va spun care era premiul pentru primul care desluseste misterul ! Premiul consta in cartea ,,Gargui" de Andrew Davisdson ! 
Felicitari Andreea , din nou ! :)
 Castigatoarea cartii Copiii Imparatului de Claire Messud este EMY !
Trimite-mi mail cu datele la : funkykitz@yahoo.com
 ....
Pentru cei care nu au reusit sa gaseasca literele , cuvantul era DAVIDSON
Vreau din suflet sa le multumesc : 
Si ma bucur ca intr-o perioada relativ scurta am reusit sa ma integrez in aceasta lume , destul de ciudata ! Astazi aleg castigatorii si la concursul E-book si Uratii !
Nu uitati ca puteti intea in cursa pentru ,,Cartea Baietilor : Cum sa fi cel mai bun in toate ? " ! Toti ce trebuie sa faceti este sa.mi spunei pana in seara asta cel mai ciudat lucru pe care.l stiti despre David Guetta ! 


See ya ! si ...... Hristos a Inviat !

31 de comentarii:

  1. Hristos a Inviat! :D Si Paste Fericit!
    Succes tuturor :D La mai multe luni de bloggerit >:D<
    Si eu am gasit 2 litere :))
    Ce frumos e catelusul! >:D< Are si pleoapele albe :x Norisor de puf :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit tuturor! O sa incerc sa adun si eu ouale:)).Foarte frumos catelusul! Este al tau?

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. in ordinea in care le gasim formam cuvantul sau din literele pe care le gasim il formam?

    RăspundețiȘtergere
  5. cei de la bookaholic29 nu a pus postul cu indiciul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cei de la bookaholic29 nu mai participa . a fost schimbat linkul indiciului ! Succes ! :)

      Ștergere
    2. Scuze ca ma tot bag, dar eu nu am inteles ceva. Postam noi ce indiciu vrem si iti spunem/nu iti spunem sau ne spui tu ce indiciu vrei sa postam? Si daca tu vii cu indiciul, cand? :)

      Ștergere
    3. scuze , dar am facut indicii deja primelor 6 bloguri inscrise .
      data viitoare voi apela si la tine .

      Ștergere
  6. Trebuie sa avem rabdare concursul nu a inceput inca ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. ai pus linkul Biancai si la mine. felicitari castigatorilor :)!

    RăspundețiȘtergere
  14. Yay! Multumesc,multumesc :x.
    Trimit acum datele >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  15. Heeey !!

    Ai primit o Leapşa :x!!

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/baaack.html

    XoXo

    RăspundețiȘtergere