If you want to find ...

miercuri, 11 aprilie 2012

Leapsa . /:)

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Little piece of Peace ( asa.l cheama )
De multr ori nu.mi gasesc semnele de carte , asa ca ori pun prima hartie pe care o vad , ori intorc cartea . >:)

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
De Craciun ne.am facut cadori in clasa si am primit Bestia de Alex Flinn . Credeam ca e o carte de fete , apoi am vazut ca dupa ea e facuta filmul , pe care.l vazusem cu luni in urma .

3. Citiţi în baie?
E cam multa apa in baie . Cum ar fi sa citesti in cada . -.- Mother of God . :))
In scimb mai citesc cand .... nu mai conteaza . :-j

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Scriu . Si mult. Am terminat 2 carti de vreo 200 de pagini A4 , dar nu prea sunt multumit - una e prea romaneasca si alta trebuie rescrisa . Si una e aproape gata si - cred eu - e o drama care va prinde .


5. Care este cartea preferată?
Daca as Ramane de Gayle Forman sau Gargui de Andrew Davidson .

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
No. Imi pierd timpul . Magia e atunci cand descoperi , atunci cand simti pentru prima data .

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Cunosc un autor roman de succes , dar nu vreau sa spun mai multe , si sa stiti ca sunt niste ,,prapaditi" la fel ca noi , toti ceilalti . Daca ii vad ii las in pace , la cat stres au nu trebuie decat sa sar la gatul lor ca sa.mi semneze cartea . Jesus ...

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Cam da . Au ajuns cam toate pustoaicele de la mine din scoala sa ma intrebe ce sa mai citeasca si chestii si e ... chiar oke , adica te face sa te simti mai normal , chiar daca stai in casa vara si citesti - ca un tocilar ciudat ce esti .

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Sincer ? La inceput coperta , apoi descrierea si restul . Sunt 'fierbinte' - haha! - asa trebuie sa arate si cartiile mele .

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Intrebarea asta e prea old-school . Obligatorie - sinonim veche , plictisiotoare . Fiecare trebuie sa citeasca ce vrea , ce.l reprezinta . Eu niciodata nu citesc ce mi se da la scola - mai putin vacanta trecuta , cand am avut de citit De veghe in Lanul de Secara . 

11. Care este locul preferat pentru lectură?
Too hard . Inainte sa.mi iau caine citeam pe balcon pentru ca ... acolo ma simteam eu - fara nimeni - doar cu balnsoarul care scartaia ca naiba . Acum imi iau o patura si ma intind in gradina , iar cainele se pune pe burta mea si doarme - un moment d'ala care te face sa vrei copii . Iarna ma mai ascund in mansarda , dau drumu' la muzica si stau cu orele si ... citesc .

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
De regula pun albumul lui Ron Pope pe play si asa ramane ... ore.n sire .

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da . Citesc mai mereu pe iPad . E mai ieftin , mai imi raman si mie bani de iesit in oras . >:)

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Nu imprumut carti de la cineva , dar le ofer cu placere . Adic ... unii chiar nu vor sa.si dea banii pe carti si de ce sa le tin in biblioteca tot timpul ? Sa se puna praful pe ele ? >.<

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
un loc ciudat ... unic , in care poti fi oricine , uracand , oriunde . d'asta iubesc sa scriu/citesc .


Aaaa... si pozele sunt facute de mine . Sper ca nu copiati pana si pozele . :-* haters .

12 comentarii:

  1. Peace! <3 Ce dragut e! Btw, imi plac raspunsurile:>.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceleasi intrebari le are si Pustoaica pe blogul ei? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. leapsa se da mai departe . :-j necununoscatorii :-j

      Ștergere
    2. Mie mi se pare o tampenie faza cu leapsa :)) Ma rog, ai raspuns dragut. ;)

      Ștergere
  3. Imi plac raspunsurile.Unele sunt chiar amuzante.:))
    15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
    un loc ciudat ... unic , in care poti fi oricine , uracand , oriunde . d'asta iubesc sa scriu/citesc .

    Adevarat!Cred ca asta este descrierea perfecta:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragute raspunsuri :) Ti-am descoperit blogul de curand, ciudatule, ti-am dat follow, ca imi place blogul :)

    P.S. Te invit la un concurs pe blogul meu: http://inabookshelf.wordpress.com/2012/04/11/concurs-de-primavara/

    Sper sa participi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place. :)
      Scuze ... dar am cartiile . Data viitoare . :)

      Ștergere
  5. Hey, Ciudatule :) Te-am descoperit şi eu azi :D (ce ironie ! :)) tocmai când plec la ţară în mini vacanţă)

    Ai primit 2 Leapşa de la noi :x
    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/leapsa-muzicala.html
    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/3-in-1.html

    O vacanţă plăcută şi productivă !! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc sa le fac saptamana viitoare . mersi oricum si .... Paste Fericit ! :)

      Ștergere
  6. Foarte frumoase raspunsurile C: Mi-au placut mult pozele :D Se vede ca ai ochi format. Continua sa exersezi caci rezultatele apar imediat! :D Si mie imi place sa fotografiez si vreau sa iti spun ca nu am patit de multe ori dar mi-am gasit poze furate :)) And i'm not that popular so.. Try thinking about using a watermark ;D
    And nice puppy you've got there!
    Ps: Ce aparat folosesti? :D Curiozitatea fotografului ce sa-i faci :)) Poti sa imi lasi mesaj pe mess daca nu vrei sa dezvalui misterul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mister ?! folosesc un Nikon L120 . tu ?

      Ștergere
    2. Dragut :D Eu am vrut sa imi iau L110 dar auzisem ca avea niste probleme asa ca.. am luat un baby FujiFilm S1500 :D Se descurca frumos pentru un aparat de felul lui.Are deja vreo 3 ani si e in stare buna. As vrea sa imi iau un Canon intr-o zi cu soare :))

      Ștergere