If you want to find ...

marți, 10 aprilie 2012

Kindle News ( 2 )

Haha ! De mult nu mai postasem in categoria asta .
Intre timp mi.am facut cont pe NetGalley , ca reviewer  !
E un mod super oke prin care faci rol de carti noi , gratis , intr-un format super oke .
Deci ...
- de pe NetGalley am primit :
  • Exiled de J.R. Wagner
  • Ashen Winter de Mike Mullin
  • The God Box de Mary Lou Quinlan
  • Mariah's Quest de Dianna Crawford 
  • That's Not a Feelind de Dan Josefson 
  • Born , Not Raised - Voices from Juvenile Hall de Susan Madden Lankford ( cartea asta trebuie citita ! e geniala ! ) 
- de la autori/bloggeri :
  • Six Moon Summer (Seasons of the Moon #1) de SM Reine
  • All Hallows Moon (Seasons of the Moon #2) de SM Reine 
  • Long Night Moon (Seasons of the Moon #3) de SM Reine
Mersi Love for Books pentru cartiile lui S.M Reine ! :) 

4 comentarii:

  1. Ce taree!!:X:X:X
    Imi plac mult copertile cartilor din seria Seasons of the Moon:X:X O sa citesc si rezumatul:-? desi cred ca nici nu mai este nevoie,dar totusi „Nu judec o carte dupa coperta” Mi s-a intamplat sa spun ca o carte este buna dupa coperta frumoasa si sa gresesc.Asa ca mai bine o las balta si caut rezumatul:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar aseara am dat si eu peste NetGalley =)) Deci genial! :D
    Imi place coperta urmatoarelor:Exiled,Mariah's Quest :D
    Iar seria Seasons of the moon e superba <3 Am pus ochii pe ea de cateva luni bune :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, nu stiu cum poti citi atatea carti in format electronic. Sau ai Kindle?:D Anyway, lectura placuta!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am ( adica tata are ) iPad . acolo citesc cam tot. :-j

      Ștergere