If you want to find ...

vineri, 13 aprilie 2012

din raiul meu ... ( 7 )

Mu-ha-ha! Luna asta am strans o gramada de carti . :|
  • Legaminte de Ally Condie
  • Vei Fi Acolo ? de Gulliaume Musso 
  • Umbra Noptii de Andrea Cremer 
  • OKSA PLLOCK - Taramul Invibil de Anne Plichota & Cendrine Wolf
  • OKSA PLLOCK - Padurea ratacitilor de Anne Plichota & Cendrine Wolf 
  • Gargui de Andrew Davidson 
  • Sora de Rosamund Lupton
  • Portretul Fantomei de Avi 
  • Copiii Imparatului de Claire Messud 
  • Academia Cosmarurilor de Dean Lorey 
  • Chimie Perfecta de Simone Elekeles
  • Cele noua vieti ale lui Chloe King - Caderea de Liz Braswell
  • Tradari de Lili St. Crow .
Pai ... cam multe carti . Am citit doar Portretul Fantomei , m.am apucat de Chimie Perfecta - dar nu mi.a castigat interesul si am inceput Sora , care e geniala .
Eu strang carti pana la vara , pentru ca am examene > deci tre' sa invat frate ! :))
Voi ce.ati primit/cumparat ciudatei ?

4 comentarii:

  1. Ciudatei noi? :O Uite cate carti acolo !!! :))) La vara nu o sa mai iesi din casa in felul asta :)) 13 carti cu noroc :D Astea sunt cartile lunii martie? :-? Sau aprilie? :))
    Interesant cam tot ce ai tu pe acolo C: Mi-ar placea sa incerc Vei fi acolo si Chimie perfecta(si pe restul dar astea ar merge la starea mea).
    In ultima perioada am facut rost de Fallen,Torment,Clockwork Angel,Printul mecanic,Elixirul vietii,Wicked Lovely si altele. Incerc sa dau zor cu cititul pana nu ma inhata examenele in <2 luni!
    Succes la examene!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfuaiii daca as reusi sa strang si eu asa:))
    Mda examenele X(
    Darar naiba in ele!
    Succes la examene, oricum!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Luna aceasta am cate ceva , nu asa multe ca tine.
    Chimie perfecta, Cele 13 Motive,Vieti Paralele,Clubul V,Dansatoarea din Izu.
    ;;)

    RăspundețiȘtergere