If you want to find ...

duminică, 1 aprilie 2012

Concurs E-book + Uratii !

Hey !
( Fac o paranteza ) - Am vazut pe alte bloguri ce frustrati sunt autorii lor . Bitches , please ! Lumea te viziteaza si daca nu ai sponsorizare . Dar ce sa va cer unora dintre voi care postati doar imagini cu oferte si da.ti pur si simplu copy/paste dupa Goodreads . /:)
Dacat sa devin ca voi , fara articole bune si cu 1000 de fani pe facebook sau 300 de followers , mai bine nu am sponsorizari ! ( Am incheiat )
Si acum  ... Concursurile ! 
Am facut rost in ultima perioada de niste titluri foarte convigatoare in variante pdf sau kindle . Am vorbit cu autoarele si .... ghici , ce ? Ma sustin pentru un concurs kindle .
La acest concurs am de oferit :
  • Eternal Starling de Angela Corbett 
  • Rae of Hope de Wanita May ( Recenzia in post.ul anterior ) 
  • A Temtation of Angels de Michelle Zink 
  • Blue Sky Days de Marie Landry 
  • Fifty Shades of Grey de E.L. James ( da! chiar Fifty Shades of Grey )
  • MoonSong - The Hunters de L.J.Smith
Sper sa nu va lasati descurajati , chiar daca sunt in versiune virtuala , dar va post asigura ca Fifty Shades of Grey ( in curand si un serial de succes ) si Rae of Hope sunt geniale ! Faza cu e-book contest, mi.a venit de la alte bloguri din strainatate si am zis : ,,oamenii astia sunt chiar destepti !" . E o modalitate ieftina si de calitate care poate sa atraga cititorii posesori de kindle si nu numai .
Sper sa primesc sustinerea voastra ! :)

Ce trebuie sa faceti ?

  • Sa raspundeti la intrebarea ,,Care este cartea voastra prferata ( orice carte ) ? Si de ce ?"
  • Sa dati like pe facebook la ,,Lumea lu' Ciudatu' "
  • Sa urmariti Blogul prin GFC !

Si acum ... Concursul ,,Uratii"


Daca vreti cartea ,,Uratii" de Scott Westerfeld trebuie sa : 
  • Ma caracterizati in cateva randuri . Greu ? Nu cred ! Adica daca ma urmariti cred ca ati aflat ceva despre mine . 
  • Dati like pe facebook la ,,Lumea lu' Ciudatu' "
  • Urmariti Blogul prin GFC !

 ATENTIE ! 

  •  Puteti participa la ambele concursuri , dar trebuie sa trimiteti formularul de mai jos de 2 ori , chiar daca nu schimbati decat raspunsul ! 
  • Cartile in format E-book sunt in engleza ! Any problem ? 
  • Nu va impun distribuirea pe facebook , twitter sau blog , pentru ca eu niciodata nu o fac ! Nu vreau sa.mi umplu blogul sau wall-ul cu anununturi de concursuri . Daca doriti s.o faceti nu am nimic impotriva , chiar va multumesc , dar NU PRIMITI intrari in plus . 
  • Ambele concursuri se desfasoara in perioada 1 aprile - 13 aprilie  
  • Trebuie sa respectati formularul : 
Concurs ,,Uratii" sau ,,E-book"
Nume : ......
E-.mail : .......
Facebook : ......
GFC : .........
Raspuns : ....... 
  • La concursul E-book se vor putea castiga prin tragere la sorti : 
  1. 2xPachete care contin toate cele 6 titluri de mai sus 
  2. 2xPachete a cate 4 titluri la elegere
  3. 2xPachete a cate 2 titluri la alegere
  4. 2xPachete a cate un titlu la alegere

  •  La concursul ,,Uratii" va castiga o singura persoana cu cel mai convingator raspuns .
  • Thank tou : Angela Corbett , Marie Landry , Wanita May , Michelle Zink

19 comentarii:

  1. Concurs: "Uratii" .
    Nume: Potocea Tanya.
    E-mail: taniapotocea@yahoo.com
    Facebook: Tanya Amy Potocea.
    GFC: AmyTheStrange.
    Raspuns: esti normal dar, in acelasi timp, anormal ( intr-un sens bun, spre deosebire de altii ) . Ai genul ala de inteligenta enervanta, si un umor negru dulce-amarui la fel de enervant dar, pentru alte fete ( nu fac parte din categorie X_X ) , foarte sarmant... astea din cele observate. Esti cheltuitor si boss, dar iti place. :) Ne-ai invatat pe toti, colegi de clasa si cititori de blog, ca suntem ciudati si ca trebuie sa fim mandri de asta. Vorba aia... swag. xD

    RăspundețiȘtergere
  2. Boncea Cristina, Crisa (GFC), Cristina Thunder (FB), crisa_itgirl@yahoo.com.

    Raspuns e-book: Una din cartile mele preferate e Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick pentru ca are ca tema ingerii si e super romantica fara a fi plangacioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Boncea Cristina, Crisa (GFC), Cristina Thunder (FB), crisa_itgirl@yahoo.com.

    raspuns Uratii:
    Esti super cool, esti amuzant si ironic dar cu limite, in sensul ca stii cand sa te opresti fara a face o persoana sa se simta prost. Imi place imaginatia ta si mai ales modul de a scrie, ideile care iti vin asa din senin, imi pare si care sunt in general foarte bune.
    Sunt convinsa ca stii ce anume vor cititorii tai, te pricepi sa comunici cu ei si sa ii tii in priza deci esti si inteligent.
    Te consider o persoana serioasa si imi esti simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De acord cu tine! Nu sponsorizarile fac un blog, BLOG :D
    Succes participantilor >:D< Eu am cartea Uratii iar e-book reader nu am :( Foarte frumoase alegerile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei care viziteaza blogurile doar pentru sponsorizari sunt praf:|. In timp vin si ele ca un ajutor pentru a atrage cititorii, insa trebuie munca destul de serioasa nu copy-paste'uri. Nu sunt ipocrita, recunosc ca si eu am vrut sponsorizari pentru blog si ma bucur ca le am, dar sunt o multime de bloguri foarte bune si interesante care nu au inca(sper ca te simti!:) ).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ! >:D< Speram sa te inscri si tu la concurs , macar la cel E-book , dar imi placea sa aflu parerea ta despre mine .

      Ștergere
  6. Concurs: "E-book" .
    Nume: Miuky.
    E-mail: mi.uky@gmail.com
    Facebook: Miuky BL.
    GFC: Miuky.
    Raspuns: Ador Orasul Oaselor . Autoarea are un stil inconfundabil , denial , care te tine in suspans si te obsedeaza in asa fel incat sa nu mai lasi cartea din mana ! Merita sa citesti cartea !

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pt ceea ce ai spus in prima parte a postarii! :) Ai observat ca in momentul in care apare un articol nou pe blogul Leda, cam toate blogurile ajung sa arate la fel? :P Imi place blogul tau pt originalitate si pt faptul ca esti asa mai....ciudatel ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D chiar ma bucur ca ma sutinatori . >:D<

      Ștergere
  8. Concurs:"E-book"
    Nume:Gheorghiev Alexandra Ioana
    Facebook:Gheorghiev Alexandra
    Email:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com
    Gfc:Alexandra Gheorghiev
    Ador seria Damnare de Lauren Kate,pentru ca reprezinta o poveste de dragoste extraordinara,care te face sa visezi cu ochii deschisi,si ne.o putem imagina pe Luce cum paseste in cimitir si in mlastini.Superba cartea,din toate punctele de vedere.V.o recomand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si daca nu am facebook nu pot sa particip?

    RăspundețiȘtergere
  10. Va astept si eu la primul meu concurs ce are ca premiu cartea chimie perfecta

    http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/primul-meu-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Concurs : ,,E-book"
    Nume : Bobocea Madalina
    E-.mail :barbie_girl976@yahoo.com (nu radeti l-am facut cand eram mica :)) )
    Facebook : Bobocea Madalina
    GFC :Madalina
    Raspuns :Hmm, ador cartea Eve de Anna Carey :Ceea ce e clar e că ”Eve” nu seamănă ] absolut deloc cu ce am citit până acum. Și mi-a plăcut. Chiar foarte mult.
    E genul de cărți care mie îmi dau de gândit, ceea ce îmi doresc eu de obicei. Îți dă teme de meditat, rămâi cu acțiunea în minte, și nu te poți desprinde ușor de ea, chiar după ce ai terminat-o.

    RăspundețiȘtergere
  12. Concurs "E-book"
    Nume: Niculie Andreea-Daniela
    E-mail: jacqline_veve@yahoo.com
    GFC: jacqlineveve
    Raspuns: Cartea mea preferata este Singur pe lume de Hector Malot. Este o carte plina de emotie, care te va face sa realizezi ca viata nu este dreapta si ca ceea ce poate parea nimic pentru unii, pentru altii poate inseamna totul.
    Insa, de curand, am inceput sa citesc carti de fantasy si astept sa descopar cartea care sa ma emotioneze pana la lacrimi, asa cum a facut-o Singur pe lume.

    RăspundețiȘtergere
  13. Concurs "Uratii"
    Nume: Niculie Andreea-Daniela
    E-mail: jacqline_veve@yahoo.com
    GFC: jacqlineveve
    Nu te pot lauda sau critica pentru ca nu am avut ocazia sa te cunosc. Insa, cu siguranta, pot spune ca citind blogul tau am descoperit doua calitati pe care putini oameni le mai au: sinceritatea si curajul.
    Apreciez oamenii care spun ce gandesc, chiar si cu riscul de a pierde anumite lucruri. Insa, respectul pe care il castiga este mai presus de orice lucru material.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si uite ca particip si eu :D Ca plang cartile saracele :(

    Concurs "E-book"
    Nume : Husaru Simona
    E-.mail : simonahusaru@gmail.com
    Facebook : Simona Husaru si am dat si share sa se stranga furnicile aici [:
    GFC : Simona Husaru
    Raspuns : Una dintre cartile mele preferate(de care mi-am reamintit zilele astea) este Punte spre Terabithia. Este o carte simpla, plina de magie si vise. Cei doi participanti la actiune sunt niste copii visatori care nu au nicio grija. Traiasc intr-o lume imaginara a lor, care poate ca nu e chiar atat de imaginara. Un loc al lor, unde se simt in siguranta. Dar visele se mai spulbera uneori aducandu-l cu picioarele pe pamant pe Jess. Dar asta nu inseamna ca nu poate continua sa viseze in continuare [:

    RăspundețiȘtergere