If you want to find ...

miercuri, 25 aprilie 2012

Concurs de Creatie !

,,Le bug" - Poza facute de barosanu' de mine. >:)
Deci sa lamurim ... acest concurs este un proiect intre blogul meu si al Daniellei.
Pentru ca e asa o ... ciudata ( :-?? ) ne-am gandit sa organizam un concurs impreuna .
Un concurs de Creatie . Tot ce trebuie sa faceti este sa ne uimiti cu ceva facut de voi ( desen , wallpaper , poza , compunere , poezie , orice ) care sa aiba legatura cu noile aparitii ale editurii Leda sau cu premiile .
Am ramas placut surprins sa vad cati ati participat la concursul de Paste si la concursul David Guetta , asa ca acum eu va aduc ,,Vei fi Acolo" si un pachet ciudat . 
Sper sa veniti in numar cat mai mare si sa ne uimiti cu creativitatea voastra , chiar daca sunteti in perioada cu tezele si chestii , trestii . 
Eu sper sa veniti cu pozele , ca - deh! - am ceva cu pozele . 

Blogul Daniellei !

Tot ce trebuie sa faceti este sa respectati regulile de mai jos :
Premii: 
  • 1x Orasul de Sticla. Instrumente mortale 3 de Cassandra Clare
  • 1x Evernight. Evernight 1 de Claudia Gray
  • 1x Nascuta la miezul noptii. Shadow Falls 1 de C.C. Hunter
  • 1x Printul mecanic. Dispozitive infernale 2 de Cassandra Clare
  • 1x Moarta si inviata. Madison Avery 2 de Kim Harrison
  • 1x Vei fi acolo? de Guillaume Musso + un pachet ciudat (premii oferite de Ciudat)
Sponsorul concursului: editura Leda

4 comentarii:

  1. Suuuper TARE CONCURSUL!

    App de concursuri... ce se mai aude de cel cu ebook-uri? L-ai anulat? Sau sunt eu prea ametita si nu am vazut castigatorii? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iii,interesant! Particip sigur <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Super concursul :D Voi participa si eu insa sa vad cu ce ;D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere