If you want to find ...

luni, 9 aprilie 2012

Campanie 'Zilele Ciudate' 9 - 30 aprilie !

Imi scuzati absenta ! Am fost full ! :))
Ideea e ca am dat startul concursului ,,Uratii" + ,,E-book" si am fost urat surprins . Serios ! Majoritatea isi faceau reclama proprilor concursuri . Chiar nu va intereseaza . Ma gandesc daca , in cele din urma recurg si eu la sponsorizarea Libris ca sa.mi comentati posturile . Dar nu :-j . Nu's genu !
Va povesteam despre un concurs genu' ,,Swag Giveaway" . Nu.l mai fac ! :))
.......
Adica nu mai fac doar un concurs .
Ma gandeam cum sa fac sa va atrag .. :-?? 

Si buf! mi.a venit ideea ( s.a aprins becu' ) !

Am vazut pe blogurile din afara saptamani de sarbatoare . Adica .... in decursul a mai multor zile sa va pregatesc diferite surprize . Ce fel de surprize ? Recenzii , Concursuri Fulger , Concursuri de Creatie , Interviuri , Prezentari de Carte .

Am primit de la vreo' 10 autoare o gramada de lucruri si ... inca sosesc !
Ideea e ca am de oferit muulte : 
  • Copiii Imparatului de Claire Messud 
  • Gargui de Andrew Davidson 
  • Vei Fi Acolo de Guillaume Musso
  • 2x magneti Enchanted de Alethea Kontis
  • 2x carti de vizita AlphaOops! de Alethea Kontis 
  • 1x Pliant + Mega Semn de Carte cu cartiile Alethei Kontis
  • 2x Bookplates The Wonderland Alphabet
  • 30x Bookplates Enchanted de Alethea Kontis ( da! 30 de bookplates )
  • 1x GigaBookplate de Alethea Kontis
  • 7x Stickere The Katerina Triology de Robin Bridges 
  • 9x Semne de Carte - The Gathering Storm de Robin Bridges 
  • 2x Bookplates - Cinder de Marissa Meyer 
  • 3x Bookplates - Creatura de Nely Cab 
  • 6x Semne de Carte - Elemental de Emily White 
  • 2x Semne de Carte - Cinder de Marissa Meyer 
  • 3x Semne de Carte - Eternal Starling de Angela Corbett 
  • 3x Semne de Carte - Slide de Jill Hathaway 
  • 3x Semne de Carte - Creatura de Nely Cab
  • 4x Semne de Carte - Illuminate de Aimee Agresti 
  • 2x Semne de Carte - The Way We Fall de Megan Crewe
  • 1x Set 4 Bookplates - Deadly Cool de Gemma Halliday 
  • 2x Stickere de la Angele Corbett
  • 1x Sticker Semnat de Marissa Meyer
  • 3x Stickere Elemental de Emily White 
  • 3x Stickere The Gathering Storm de Robin Bridges
  • 2x Semne de Carte de la Alethea Kontis
Voi incepe sa organizez concursuri de maine ( 10.04.2012 ) .

Si ... pentru ciudatii cu bloguri . 

Aceasta campanie are nevoie de voi . Am nevoie de ajutorul vostru ! Trebuie sa dati de veste , si am o idee foarte interesanta pe care , daca doriti s.o stiti , contactati.ma la adresa de mail : funkykitz@yahoo.com .
Eu cred ca e un proiect destul de ... futurist in blogosfera romaneasca .
Si desigur ... ajutorul vostru va fi recompensat !

                                           Cine se baga ? - ah ! ce ciudat a sunat asta ! 


6 comentarii:

  1. Wow :O Ai venit cu forte tari :)) Imi pare rau ca au participat multi la concursul tau :( Ma voi inscrie si eu pana la urma chiar daca nu am e-book reader :D O sa citesc pe pc daca castig, pai ce facem aici [-( :))
    Am dat share pe blog-ul meu la concursul asta + celelalte 2. Sper sa mai vina lume =D
    Si acum parerea despre acest concurs :D E genial :)) Ai strans atatea lucruri incat nu pot sa le privesc pe fiecare in parte de multe ce sunt :O Felicitari :D Daca nici acum nu participa lumea :-w
    Ma Bag eu :)) O sa iti dau mail :D Sunt curioasa ce idei ai ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. o.o Mai dau de veste pe blogul meu, nu că ar însemna prea mult. :))
    Prin urmare, mă bag. Îți trimit un mail pe dată, să pot vedea cu ce pot ajuta. Hmmm... Săptămâna Paștelui în care plouă cu cărți sună interesant. :]

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am postat,dar sper doar ca este bine ce am scris,nu prea am stiutu ce pot scrie: http://paradise-of-creation.blogspot.com/2012/04/campanie-pe-blogul-lumea-lu-ciudatu.html Daca ar fi ceva ce ai vrea sa adaug poti sa imi spui:D
    Nu stiu cat de mult te va ajuta mai ales ca blogul este facut recent si nu stiu cati intra dar..cine stie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi tutror de sustinere . In dimineata asta o sa lansez primul concurs ! Va raspund la mail-uri cat pot de repede :)

    RăspundețiȘtergere
  5. OOff, am ajuns cam tarziu. Trimit si eu mail maine, ca acum e prea tarziu :) Da multe mai ai de dat! De-abia astept sa vad ce faci in campanie.

    P.S. Unde planuiesti sa ne bagi, mai exact? (stiu, suna ambiguu)

    RăspundețiȘtergere