If you want to find ...

miercuri, 14 martie 2012

Vesti ciudate...

Am multe vesti placute pentru voi , ciudatei . Pregatesc o multime de interviuri + 2 concursuri destul de atragatoare , care implica persoane destul de importante din ,,lumea cartilor" .
Nu va mai fierb .
O sa va spun multele vesti aleator , pentru ca n.am reusit sa le retin cronologic .
So ...
  • Va pregatesc un concurs gigant , de tipul Swag Contest ! Am luat legatura cu multi autori foarte generosi , care mi.au trimis tot felul de lucruri mai ciudate sau mai putin ciudate . Momentan am primit semne de carte , tatuaje , stickere de la Angela Corbett , Jill Hatheway , Megan Crewe , Emily White , dar si Wanita Mey , care pe langa ca mi.a trimis o gramada de ciudatenii , mi.a trimis si un cod promotional cu care am achizitionat gratis cartea ei Rae of Hope . Ah.. e mult mai buna decat ma asteptam . :) Cred ca va incepe la inceputul lunii aprilie . Revin pe la sfarsitul lunii cu date suplimentare .
  • Am castigat acum ceva timp seria ,,Cercul Secret" pe blogul lui Shauki - traducatorul . Eu aveam seria deja , tot in hardcover , si m.am gandit sa.i propun un interviu , apoi un concurs . Dar nu va dezvalui mai multe . >:) Va dau totusi un mic indiciu : Cititi cartiile traduse de Shauki ! Sper ca acest concurs sa inceapa dupa 20 martie .
  • In seara asta voi publica , cu o intarziere enorma , interviul cu Marissa Meyer , care ne va vorbi despre cartea ei ,,Cinder"
  • Si am o surpriza si pentru 1 Aprilie ! Un interviu exclusiv cu Alethea Kontis + giveaway !   
  • UPDATE : Am primis acum 5 min un mail cu raspunsurile la intrebarile trimise Angelei Corbett . Deci pe 17 Martie veti afla vesti de autoarea cartii Eternal Straling .
  • NU UITATI : de concursul in desfasurea la care puteti castiga cartea ,,Cel pe care ti.l doresti ..." de Jill Mansell + 2 pachete cu semne de carte semnate si calendare ! 
O gramada de surprize am pentru voi ciudatei ! >:D<

2 comentarii: