If you want to find ...

luni, 19 martie 2012

Trailer : Elemental de Emily White + Vesti de la Jill Hathaway -> SlideDay

Daca nu sunteti mai noi pe blog , stiti deja ca Emily este un vechi prieten al blogului - a fost primul autor caruia i.am luat interviu . 
Am fost placut surprins sa vad ca in dimineata asta am primi un mail de la ea . Imi cerea ajutor la distribuirea trailer-ului cartii ei , care va aparea in decursul acestei zile . Cum s.o refuz ?!
Si entuziasmat am acceptat . Acum cateva minute am primit link-ul filmuletului incarcat pe youtube . 
E foarte original ! Adica ... nu am vazut pana acum un trailer narat asa de bine , chiar daca ma asteptam la alt fel imagini - nu mi.o luati in nume de rau , dar de multe ori spun adevarul . Ma asteptam la altceva ! Dar ... nu conteaza . Nu citesc carti pentru ca mi.au placut trailer-ele lor , citesc din placere ! 
Am uitat sa mentionez de linia melodica ( melodia - una singura! ) a filmuletului - e bine aleasa , convingatoare . 
Va las cu Emily White si.al ei ,,Elemental":
Si acum ... 
Tot in dimineata asta am primit un mail de la Jill Hathaway care cerea ajutorul bloggerilor intr-o maniera ciudata si foarte convingatoare ! Ne poveste cum asculta esecul Rebbecai Black si cum i s.a aprins beculetul . Jill a rescris versurile primelor 2 minute din melodie si roaga bloggeri deschisi sa se filmeze cantand o parte a melodiei . De ce nu ? Mai stau putin si.mi iau camera foto si incep cu refrenul - nu pot sa pronunt asa repede prima strofa :| . Big Deal ?
Cine doreste poate ,,intra" in joc .
Va las e-mail.ul autoarei , instrumentalul piesei si versurile .

E-mail.ul lui Jill Hathaway : jillehathaway@gmail.com 

Instrumental Friday
VERSURI : 

Ooooooooh yeaaaaah
Ooooooooh yeaaaaah
Versiunea Englezeasca

Six am on a Tuesday morning
Today’s gonna rock, gonna be so great
Need a new book, wanna get a mystery
But it’s gotta have some romance, too
Need a great book, everybody’s lookin’
Gotta get down to the bookstore
Gotta find a book, I see my friiiiiends
Readin’ on the couch, readin’ at the park
Gotta make my mind up, what book will I geeeeet?

It's SLIDE-day, SLIDE-day
Hurry to the store on SLIDE-day
Everyone's tired from the Hunger Games movie
SLIDE-day, SLIDE-day
Hurry to the store on SLIDE-day
Everyone's still tired from the Hunger Games

Readin', readin' (Yeah)
Readin', readin' (Yeah)
Read, read, read, read
Lookin’ forward to a good read 

10:00 we’re driving to the bookstore
Not too fast, don’t wanna ticket
Books, books, think about books
You want a good one
Versiunea Americana

I got SLIDE, you got SLIDE
Katniss wants SLIIIIDE
I got SLIDE, you got SLIDE
Now Peeta waaaaaants one
Readin' in the front seat
Turnin' all the pages
Gotta find the killer
Whoooo could it beee?

It's SLIDE-day, it's SLIDE-day
Gotta get SLIDE today!
Everybody’s looking for a book to read, read
Slide-day, Slide-day, get creeped out on Slide-day
Everybody’s trying to find the killer 

Reading, reading (yeah) 
Reading, reading (yeah)

Slide slide slide slide
Looking forward to reading it

3 comentarii:

  1. Thank you so much!! You are the best!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know that . You are welcome ! :) I'm so excited about Elemental . I really want to review your book !

      Ștergere