If you want to find ...

miercuri, 21 martie 2012

Recenzie : Frenezia de Francesca Lia Block

Titlu: Frenezia
Titlu original: The Frenzy
Autor: Francesca Lia Block
Nr de pagini: 222
Editura: CorinTeens
An aparitie: 2012
Traducator: Carmen Botosaru
Punctaj: 2/5
Ce cred eu : VARZA ! VARZA ! VARZA !
 Cartea asta am citit.o acum fix o luna . Era asa incantat cand am vazut coperta , deci in secunda 2 : PRECOMANDA ! Greseala lunii februarie . Adica ... ma asteptam la cu totul altceva ! Altceva ! Am asteptat atat de mult , am vorbit cu editura pentru a gasi la pagina 5 a cartii cuvintele ,,tampon" si ,,ciclu" , intr-un context groaznic . Imi venea sa las cartea jos in secunda doi , dar nu am putut , pentru ca actiunea era foarte dinamica si te fura imediat . O privesc din alt punct de vedere : cel educational . Asa cartea arata mai frumos . Este educativa , ne invata ca toti suntem egali , nu conteaza culoarea , orintarea sexuala sau ... parul dupa corp . Dar daca vroiam sa citesc o carte educativa , luam o carte educativa , nu una care se anunta SF . (:|
Actiunea putea sa fie mai ampla , sa puna mai mult accent pe Liv si pe varcolaci si unele detalii nu aveau ce cauta acolo ( descrierea intr.o pagina epilare in zona inghinala -.- ) . Personajele , in schimb au fost caracterizate oke , mai ales Liv si Pace . Sfarsitul a fost .. prea happy .
In timp ce citeam ma gandeam doar la Pace , prin ce trebuia sa treaca ca sa fie el insusi . Mai bine era un personaj din cartiile lui Jay Asher , decat din asta .
Nu am inteles arborele genealogic al lupiilor si nici nu prea mi.am batut capul cu el , un alt element adaugat pentru numarul de pagini , care si asa era mic , scris cu un font gigantic .
Ce sa va mai zic ?
A da... ezitati cartea asta .
Totusi as vrea sa citesc o alte carte a autoarei ( care a scris peste 20 de carti ) sa vad daca exista ceva si de ejacularea nocturna . :| - sh*t ! chiar am scris asta .
Aaaa ... si ce.i cu ideea ,,mainii de argint" . 
Coperta: Superba ! Singurul motiv pentru care cartea nu primeste nota 1 . 
Sfarsit: Prea fericit pentru actiunea monotona a cartii . Ma asteptam la mult mai multe .
Personaje: Destul de bine caracterizate . Chiar ajunsesem sa intru in pielea lui Pace si nu.mi puteam obisnui cu ideea de a nu fi tu insuti .
Stilul de scriere: VARZA ! :-*
Citat: ,,L-am cuprins pe Corey pe dupa mijloc si mi-am pus mana de argint in dreptul inimii lui . Batea exact in ritmul inimii mele . Nu ma intrebam cine sunt . Stiam. "

3 comentarii:

  1. Mda..si eu ma asteptam la mult mai mult cand mi-am luat cartea.Si pot sa spun ca am fost dezamagita si eu.Practic jumatate din carte avea cate un capitol destinat fiecarui personaj in parte.Asta cred ca a fost cea mai interesanta chestie in rest cam naspa.Da.Scrierea este cam varza.Adica eu deja nu mai stiam daca vorbeste despre ce se intampla in momentul actual sau in trecut trecea de la trecut la prezent si apoi la viitor fara un indiciu ca a facut asta.Final fericit? Da cam asa=)) Gen: am incalecat pe-o sa si v-am spus peveste-asa! :)))) Doar ca ei au fost mai moderni putin si au incalecat pe motocicleta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit-o inca, insa am auzit multe opinii negative, chiar daca mie(dupa tot ce am citit) inca mi se pare interesanta. Ma rog, gusturile nu se discuta.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cred si eu - faza cu gusturile .
      Dar sunt baiat si chiar cartea e groaznica .
      Leda putea sa traduca oricare alta carte mult mai oke .
      Parerea unui ciudat. :|

      Ștergere