If you want to find ...

duminică, 25 martie 2012

Leapsa - Recomandari.

1. Ce carte ai recomanda unui dezamagit in dragoste si de ce?
Momentan nu m.am indragostit in adevaratul sens al cuvantului . Nici macar pe mine nu pot spune ca ma plac . Asa ca ... nu contati pe parerea mea . As alege ... Daca as Ramane de Gayle Forman , ca sa.ti dai seama ca pot exista momente si mai grele .

2. Ce carte ai recomanda iubitei si de ce?
Am avut doar 2 relatii serioase in cei 15 ani ai mei . Si acum m.am ofisnuit cu ideea ... o sa mor singur , bitches , sa nu vorbim de dragoste . Anyway ... poate ceva ( sau totul ) scris de Nicholas Sparks . Urasc cartiile de dragoste , dar Sparks l.a cucerit chiar si pe ciudatul din mine .


3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten si de ce? 
Depinde daca prietenu' e fata sau baiat . Daca e baiat , i.as recomanda Sange Satanic de Cristina Nemerovschi , ah! . Si acum cand ma vede imi rezuma in cateva vorbe un capitol . Si daca ar fi fata i.as recomanda Fior de Maggie Stiefvater , pentru ca e geniala . O poveste de dragoste cum rar intalnesti .
4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani si de ce?
I.as recomanda seria Ceva cu Adevarat Ciudat de Chris Mould sau Inventia lui Hugo Cabaret , pentru ca au niste ilustratii superbe si actiunea merge asa usor , lin . Nici la 17 ani nu trebuie ratate . :-j

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator si de ce?
Cartea Neagra a Secretelor de F.E.Higgins , Sebastian Darke - Printul Bufonilor de Philip Caveney sau Academia Cosmarurilor de Dean Lorey . Cine stie , cunoaste !

6. Ce carte ai recomanda unui dusman cunoscut si de ce?
Veronika se hotarase sa moara , bitches ! Asa merita haterii , chiar daca as putea spune ca nu am dusmani - nu ca n.as vrea sa moara de invidie , pa sistem ! :-j

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce?
Jocurile Foamei de Suzanne Collins ! Dupa 30 de pagini nu vei mai putea spune asta .
Sau ... ,,Portretul Fantomei" de Avi.

8. Ce carte ai recomanda unuia “cu nasul pe sus” si de ce?
„Năluca şi Năucul” , chiar dacanimeni nu merita pedeapsa Alonei . 
Sau ,,Fetita cu chibrituri" - puteati fi oricine altcineva ! So ... lasati figurile !

9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul in lista de bloguri si de ce?
Primele in blogroll sunt Criss si Dee ! ( Va multumesc mult ca ma urmariti si va multumesc si pentru ca datorita voua am gasit aceasta leapsa ) . Va recomand cu caldura Ceva cu adevarat ciudat de Chris Mould , pentru ca Stanley e leit eu , asa ca aveti sansa sa ma cunoasteti mai bine .

10. Ce ai recomanda unuia care crede ca le-a vazut pe toate in viata si de ce?
,,Daca as ramane" - le ai pe toate dar le pierzi la fel de repede . 

P.S : Am fost astazi la targul de carte ,,Libris" si abia astept sa va spun mai multe ,,necenzurate"
Daca ma ajta Domnu' reusesc sa public astazi si interviul cu Aimee , autoarea cartii ,,Illuminate"

3 comentarii:

  1. Hehe, frumoase raspunsuri! :>
    O zi faina!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce amuzante au fost raspunsurile! M-a pufnit rasul. :)) Gosh, vad ca incep sa intru pe blogul tau zilnic. :)) Promit in weekend sa te adaug la Blogroll (daca nu uit :"> )
    Btw, daca ai nevoie de ajutor sau ceva sfaturi, te ajut cu cea mai mare placere.
    O intrebare de curiozitate: tu intri vreodata pe mess? :| Sau cum poate lua omul legatura cu tine? (Sa nu raspunzi "Facebook"!! :| ) :))

    [Ce enervant e blogspot! Nu reusesc sa comentez]
    Daniela (www.daniella96.wordpress.com)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu facebook :-< Ma gasesti pe mess la id.ul funkykitz ( dar nu prea intru ca am de invatat pentru examene si abia am timp de blog si facebook , dar la mail.uri raspund mereu )
      Si chiar as avea nevoie de ceva sfaturi sau ajutor .
      Ne gasim noi ....

      Ștergere