If you want to find ...

vineri, 16 martie 2012

Kindle's News. -1-

Ah..da!
Nu am inca ( inca! ) Kindle , chiar daca strang de mult bani , dar d.aia folosec Ipad-u' lu tata sau telefonul smecheros al mamei. But ... asa merita daca nu investesc in mine - glumesc! .
Pai...
Am primit zilele trecute , de la 2 autoare nemaipomenite , cartiile lor de debut in format kindle .
V.am vorbit in post'ul anterior despre cadoul primit de la Angela Corbett . Angela este o persoana grozava , oferindu-se sa.mi trimita cartea ei ,,Eternal Starling" in format kindle . Thank you ! :)
Si de la Wanita May am primit cartea Rae of Hope , de care nu prea auzisem cam nimic , dar dupa primele 50 de pagini citite , reactia mea a fost ceva gen : wow ! Chiar e forte buna , lucru surpinzator pentru ca la inceput se anunta o carte de duzina .
Carry on , ciudatei ! Veti  putea castiga cartea Rae of Hope la viitorul concurs . :) 
That's it !

2 comentarii:

  1. Hope you enjoy Rae of Hope! Can't wait to hear what you think!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :). More 30 pages and i'll finish it ! It'a great book ! Thx a lot !

      Ștergere