If you want to find ...

sâmbătă, 17 martie 2012

Interviu exclusiv : Marissa Meyer cu si despre ,,Cinder" , cartea ei de debut

Va promisesem interviuri exclusive ... asa ca , acum , Marissa Meyer ne ofera niste raspunsuri ciudate la intrebari care nu se lasa mai prejos . :) Cartea ei de debut se numeste Cinder si a aparut in luna ianuarie a acestui an ! 

Ciudatu' : Pentru inceput iti multumesc si te salut .
Marissa Meyer : Buna ! 
Ciudatu' : Spune.ne in cateva propozitii despre ce e vorba in cartea ta ,,Cinder" si ce are aceasta special , fata de alte carti . 
Marissa Meyer : ,,Cinder" ofera o intorsatura science-fiction a basmului clasic Cenusareasa , si pe parcurs se desprinde de firul narafiv original si devine o poveste proprie , care te va fascina . Cinder , care este jumatate om , jumatate masina , este o eroina plina de resurse , care nu e altceva decat o fata in primejdie . Cartea are si o parte rea , o regina cu puteri magice de control al mintii , iar actiunea se desfasoara in China viitorului . Deci cartea este o varianta a Cenusaresei , la care cititorii nu se asteptau niciodata !
Ciudatu' : Daca ai putea fi un personaj din cartea ta , care ai fi ? 
Marissa Meyer : Cred ca as fi o Cinder minunata ! - atat timp cat nu as avea nimic de-a face cu asuprirea cyborg-ilor ! Ea este un mecanic extreb de bun , si poate sa repare tot felul de lucruri , un lucru foarte folositor mie , la cat de stricatoare sunt !
Ciudatu' : Coperta cartii e absolut geniala . Tu ai venit cu ideea ei ? 
Marissa Meyer : Multumesc , dar nu ! Ideea a fost a agenului meu ! Dar si eu cred aceelasi lucru ! E geniala!
 Ciudatu' : Care este scriitorul tau preferat si de ce ?
Mariss Meyer : Nu pot spune ca am un scriitor preferat , dar de cand ma stiu , cartea mea preferata a fost Mandrie si Prejudecata de Jane Austen .
Ciudatu' : Romania , tara noastra , este cunoscuta pentru povestiile cu vampiri . Ti-ar placea sa devii un vampir ?
Marissa Meyer : Mi-ar placea sa traiesc vesnic si sa scriu cat mai multe carti , dar si sa citesc tot ce-mi doresc si ce se afla pe enorma mea lista de lectura .  
Ciudatu' :  De cand erai mica vroiai sa devii scriitor ? Sau a venit de la sine ? 
Marissa Meyer : Cu siguranta am vrut sa devin scriitor de cand crescusem si constientizam ca exista aceasta meserie . De micuta eram o cititoare infocata si am inceput sa-mi creez proprile povesti , imaginandu-mi ca intr-o zi voi avea proprii mei cititori . 
Ciudatu' : Daca ai putea fi un anotimp , care ai fi ? Si de ce ?
Marissa Meyer : Cred ca toamna ! Mereu am asociat acest anotimp cu creativitatea  - poate si pentru ca aici , in Seatlle , ploua mereu si ma face sa doresc sa ma pun pe scris .
Ciudatu' : Ai auzit vreodata despre tara noastra ? Daca da , in ce contex ?
Marissa  Meyer : Tot timpul tara voastra mi-a atras atentia , dar in mod deosebit am auzit de ea in cartea ,, The Historian" de Elizabeth Kostova si am ramas surprisa de obiceiurile si traditiile voastre .
Ciudatu' : Multumesc pentru niste raspunsuri surprinzatoare !
Marissa Meyer : Eu iti  multumesc ! Si ,,ciudatei" stati cu ochii pe acest blog minunat ! 
Ciudatu' : :)

2 comentarii:

  1. foarte tare interviul, nu m-as fi gandit sa intreb aceste intrebari... foarte original :)

    am luat si eu primul meu interviu de curand, lui Megan Crewe, daca vrei sa te uiti si sa-mi zici ce crezi:
    http://vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/interviu-cu-megan-crewe.html

    o zi buna :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebarile sunte foarte oke ! Bravo ! :) In curand poate voi face si eu un interviu cu Megan , dar stai pe.aproape , pentru ca in aceasta seara voi publica interviul cu Angela Corebett + giveaway - la care puteti castiga cartea ei de debut in versiune kindle .
      :)

      Ștergere