If you want to find ...

miercuri, 7 martie 2012

din raiul meu ... ( 5 )

Nu credeam ca voi posta iar in rubrica asta dar .... uita.ti ce comori mi.au venit de la Nemira ! >:)
Am combinat mai multe oferte si toate aceste carti le.am luat la pretul de 110 lei ! 
  • Arthur C Clarke - 2001 : odiseea spatiala 
  • Arthur C Clarke - 2010 : a doua odisee
  • Pittacus Lore - Eu sunt Numarul Patru 
  • Pittacus Lore - Puterea Celor Sase
  • Anna Godbersen - Suspiciuni 
  • Cartea Ucenicului Vrajitor 
  • Andrei Calaros - Ziua a 7-a

Cumva spuneam mi.am comandat duminica de pe site.ul Nemira 6 carti .
De mult vroiam seria lui Pittacus Lore si acum am avut ocazia .
Seria lui Arthur C Clarke o mai aveam , dar editia aceasta este superba si se citeste usor !
Cartea Ucenicului Vrajitor a fost o surpriza placuta ! Nu ma astptam sa fie asa mare ! Credeam ca e vorba despre filmul acela de anul trecut , dar este o enciclopedie-ghid a vrajitoriei ! E ... ah ! =p~
Orice ciudat trebuie s.o aibe !
La Suspiciuni m.a influentat aparitia volumului III si oferta .
+ Ziua a 7-a de Andrei Calaras pe care am primit.o cadou ! Coperta e frumoasa , dar de carte am rezerve . Oricum costa 20 de lei si apreciez eforturile celor de la Nemira !

4 comentarii:

  1. Wow! Ai strans tu ceva carti aici. Lectura placuta!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ! Am o olimpiada duminica , deci o sa mai dureze pana am timp de ele . :)

      Ștergere
  2. sa le citesti cu placere, si mie mi-a placut mult Eu sunt nr. 4 si Puterea celor 6..dar ma uimeste sa vad ca ai luat Suspiciuni, e o carte mai mult de "tipa" decata de un baiat"ciudat" ca tine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a durut putin -.- . am auzit ca merita si citesc aproape orice , nu conteaza genul :)

      Ștergere