If you want to find ...

duminică, 4 martie 2012

din raiul meu ... (4)

Pam!Pam!Pam! Am revenit cu rubrica mea favorita !
In 2 saptamani am primit :

  • Frenezia de Francesca Lia Block
  • Naluca si Naucul de Stacey Kade
  • Cel pe care ti-l dorestie ... e mai aproape decat crezi de Jill Mansell
  • Sebastian Darke - Printul Bufonilor de Philip Caveney
  • Setea de Carrie Jones
Toata saptamana am cautata Setea in librarii si am gasit.o pe 31 cand ii cautam martisor mamei .
Frenezi o am de 2 saptamani , am si terminat.o de citit si poate chiar in seara asta ii fac recenzia .
Sebastian Darke mi.am luat.o de la lichidari de stoc de la Diverta ( am dat 10 lei pe ea ) .
Si Naluca si Naucul a fost extazul saptamanii ! Cat am asteptat cartea asta ! Din ce.am vazut pe alte bloguri nu a mai primit.o nimeni , probabil am facut precomanda la mai multe carti si le aduc o data pe toate )  .
Acum citesc Setea si Naluca si Naucul , sper ca le termin pana miercuri , ca sa incep Paranormal . :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu