If you want to find ...

marți, 20 martie 2012

Castigatori Concurs Martie !

A venit si ziua de 20 martie .
Ziua finala a concursului la care puteati castiga cartea ,,Cel pe care ti-l doresti ... e mai aproape decat crezi" de Jill Mansell + 2 pachete surpriza formate din semne de carte semnate de Emily White + calendare de buzunar . 
Nu va mai fierb.
Rafflecopter a decis .... si :
  • Malin A. este castigatorul cartii lui Jill Mansell 
  • Ana M. este castigatoarea unui pachet special
  • Cristina T. este si ea castigatoarea unui pachet special
Un lucru ciudat este ca Malin este singurul baiat intrat in concurs si ... totusi a castigat ! Mda.. putin ciudat ( mai mult :-j ) dar se pare ca cele 32 de concurente inscrisenu au avut asa mare noroc in luna lor .
Anyway ... nu fiti descurajati daca n.ati castigat nimic , urmeaza un Swag Contest , in care vor fi mult mai multe premii si mai multi castigatori . :)

 ATENTIE ! Primilor 2 castigatori le-am gasit mail.ul , dar Cristinei - NU ! Criistina , te rog trimite.mi datele tale pe adresa de mail funkykitz@yahoo.com sau intr.un comentariu la acest post ! Si pentru ca mi.a placut raspunsul tau la intrebarea ,,Care a fost cel mai frumos martisor primit de tine?" am decis sa.ti trimit una dintre versiunile kindle ale cartiilor ,,Eternal Starling" de Angela Corbett sau ,,The Rae of Hope" de Wanita May  ! Sa mentionezi asta in e-mail ! 

4 comentarii:

  1. mersi mult de premiu.
    scuze ca am uitat de e-mail...

    am si eu un concurs daca vrei te inscrii: vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/concurs-libris.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a, si abia astept concursul SWAG

      Ștergere
    2. o sa fie o surpriza , chiar si pentru mine .
      felicitari , din nou !
      maine ma duc la posta si atunci o sa pun si plicul pentru time . sper sa.ti placa ,,Eternal Starling" si poate mi.o trimiti s.o public pe blog .

      Ștergere
  2. Mi se pare prea tare Rafflecopter, e ft usor sa te inscrii la un concurs. Majoritatea blogurilor de carti din strainatate il folosesc, am vrut si eu sa fac mai demult un concurs cu el dar pe vremea aia se putea folosi doar pe baza de invitatie.

    RăspundețiȘtergere