If you want to find ...

luni, 19 martie 2012

Angela Corbett - dezvaluiri despre ,,Eternal Starling", cartea ei de debut .

,,Cum v.am anuntat , astazi am publicat interviul cu Angela Corbett ! Multi dintre o stiti , pentru ca este una dintre autoarele care a aratat mult interes fata de blog-urile romanesti . 
So..."

Ciudatu' : Da cand asteptam acest interviu ! Buna ! 
Angela Corbett : Hey ! 
Ciudatu' : Incepem direct . Spune.ne in cateva propozitii despre ce e vorba in cartea ta ,,Eternal Starling" si ce are aceasta special , fata de alte carti .
Angela Corbett : E o carte nemaipomenita . Pentru 250 de ani , sufltul lui Evie Starling a fost urmarit in timp de Alex Night si Emil Stone . Ambii pretind ca o iubesc , numai ca doar unul singur il va putea castiga . Cartea ne descrie o iubire perfecta , dusa la superlativ de 2 suflete pereche , dar in principiu este vorba despre Evie . Va las pe voi sa descoperiti mai multe .
Ciudatu' : Daca ai putea fi un personaj din cartea ta , care ai fi ?
Angela Corbett : Mi-ar placea sa fiu Evie . E incapatanata , independenta , tupeista , este exact cum mi-as fi dorit eu sa fiu in liceu .
Ciudatu' : Coperta cartii e absolut geniala . Tu ai venit cu ideea ei ?
Angela Corbett : Multumesc ! Agentul meu m-a consultat si asa a iesit aceasta superba coperta , cu design nemaipomenit .
 Ciudatu' : Care este scriitorul tau preferat si de ce ?
Angela Corbett : Am o gramada ! Iubesc cartiile cu eroine puternice . O ador pe Suzanne Collins , autoarea triologiei Jocurile Foamei , dar imi place si stilul de scriere al Mariei. C , autoarea seriei : Snyder's Study .
the Cover.
Ciudatu' : si eu o ador pe Suzzane Collins ! E ... ciudata ! Tara noastra este considerata ,,plaiul vampiresc" . Ti-ar placea sa devii o creatura a noptii ?
Angela Corbett : Iubesc vampirii , si mereu am fost pasionata de legendele care le inconjoara .
Nu cred ca as putea fi genul de creatura care ar ravni la sange , dar mi-ar surade ideea sa traiesc vesnic si sa nu mai am probleme cu ridurile .
Ciudatu' :  De cand erai mica vroiai sa devii scriitor ? Sau a venit de la sine ?
Angela Corbett : Mereu am vrut sa devin autor . De mica scriam poezii si povestioare . Prima mea poezie a fost publicata la 11 ani , apoi am continuat sa scriu ca ziarist in liceu si facultate . Dupa facultate , mi-am dat seama cat de mult imi doream sa devin autor si ... asa am inceput sa scriu pentru tineri . Conceptul ,,Eternal Starling" a inceput in 2008 .
Ciudatu' : Daca ai putea fi un anotimp , care ai fi ? Si de ce ?
Angela Corbett : Toamna ! Nu e nici prea cald , nici prea rece . E perfect . :)
Ciudatu' : Ai auzit vreodata despre autorii sau cartile romanesti ?
Angela Corbett : Din pacate , nu am auzit nimic despre literatura romaneasca . In schimb o gramada de autori romani imi trimit mail-uri si ma bucur foarte mult ! Cred ca tara voastra e grozava !
Ciudatu' : Ce crezi despre ,,Lumea lu' Ciudatu'' ? 
Angela Corbett : Imi place la nebunie . Recenzile tale sunt nemaipomenite si iti admir gusturile in materie de literatura !
Ciudatu' : Aw. Multumesc . Acum , la final , transmite-le un mesaj tuturor cititorilor romani si nu numai ! 
Angela Corbett : Va multumesc ca mi-ati citit interviul si sper sa va placa cartea mea , Eternal Starling .
Ciudatu' : Mie sigur imi place . Multumesc mult pentru interviu ! See ya ! 
Angela Corbett : Eu iti  multumesc ! Mi-a facut placere !
Ciudatu' : :)

2 comentarii:

  1. Angela e o scriitoare minunată și o persoană atât de drăguță! Merită toată aprecierea noastră.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu . Este extraordinara . Si raspunsururile ei sunt geniale !
      App. Multumesc ca ma vizitezi . :)

      Ștergere