If you want to find ...

joi, 23 februarie 2012

Interviu exclusiv : Nely Cab cu si despre ,,Creatura" , cartea ei de debut .

Pam! Pam! Pam ! Am vazut ca interviul trecut cu Emily White a fost postarea cea mai vizualizata saptamana aceasta , am decis ca in fiecare saptamana sa public cate un interviu cu diferiti autori . 

Astazi este randul lui ..... Nely Cab !

Nely Cab
Ciudatu' : Buna , Nely ! Sunt incantat de cunostinta !
Nely Cab : - Buna ! Si eu ! Sa incepem . 
Ciudatu' : Spune.ne in cateva propozitii despre ce e vorba in cartea ta ,,Creatura" si ce are aceasta special , fata de alte carti . 
Nely Cab : In ,,Creatura" este vorba despre o fata de 17 ani , Isis Martin , care are cosmauri cu o creatura , o bestie infricosatoare , care ii ,,declanseaza" o adevarata insomnie . Ziua , ea decide sa se confrunte cu bestia care ii bantuie visele , si descopera ceva foarte diferit de ceea ce se asteptase - o entitate care pretinde ca ea e adevarata Isis . Ea , convinsa ca mintea ei a luat.o pur si simplu razna , cere creaturii dovada existentei sale . Spre surprinderea ei , ea este cea mai potrivnica dovada . 
Ciudatu' : Daca ai putea fi un personaj din cartea ta , care ai fi ? 
Nely Cab : Mi.ar placea sa fiu Nyx ! Ea este mama eroului si o adevarata zeita . Ea are abilităţi de vindecare si este un caracter puternic în poveste.
Ciudatu' : Coperta cartii tale e superba ! Tu ai venit cu ideea ? 
Nely Cab : Mersi ! Copacul de pe coperta este chiar creatia mea . Daca te uiti atent , poti observa 2 copaci . 
Ciudatu' : De cand erai mica vroiai sa devii autor ? 
Nely Cab : Cand aveam 10 ani i.am spus mamei ca vreau sa scriu o carte si am trimis manuscrisul la o editura . Manuscrisul a fost respins , deoarece nu aveam un agent .   La varsta acee nu vroiam sa devin autor , vroiam doar sa scriu o carte .
Ciudatu' : Daca ai fi un anotimp , care ti.ar placea sa fi ? Si de ce ? 
Nely Cab : Mi.ar placea sa fiu toamna , deoarece imi place vremea racoroasa , culorile minunate , dar si miresmele care plutesc in cer : a rancezirii spicului de grau , a lemnului ars , a umezelii pamantului . 
Ciudatu' : Maine vor fi Dragobetele , o sarbatoare romaneasca a dragostei . Spune.ne o poveste amuzanta si , in aceelasi timp , romantica care ti s.a intamplat . 
Nely Cab : Cand aveam 23 de ani am intalnit un baiat pe internet , care mi.a spus ca.i place de mine si ca ar vorbi cu mine zilnic . Intr.o zi m.a intrebat daca vreau a fiu iubita lui , pe internet , si am spus da . Peste 3 ani ne.am casatorit . 
Ciudatu' : Ciudat . :) Transmite un mesaj tuturor cititorilor romani si nu numai . 
Nely Cab : Dragobete Fericite ! :) Fie ca dragostea sa va bata la usa . Toate cele bune pentru cea mai tare tara din lume ... Romania , you rocks ! 
Ciudatu' : Multumim ! 
Nely Cab : Sunteti bine veniti ! 
Si acum mesajul ei de final : 
To find out more about Creatura visit  www.nelycab.com
Stay up to date with Nely Cab on the following sites:
 Blog, "She Writes Again":  www.nelycab.blogpost.com
Thank you, Gabi! I'm honored to be your guest and enjoyed the interview very much!

5 comentarii:

  1. Thank you for the interview! xoxo!
    -Nely Cab

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mersi ! Am cautat diferiti autori care erau dispusi sa acorde interviuri , pentru a scoate cat-de-cat blogul din tipare . Este al 2.lea autor intervievat dupa Emily White . Stai pe.aproape si vor urma multi alti . :)

      Ștergere
    2. Si eu i-am luat interviu, acum ceva timp..In momentul de fata organizez un concurs cu cartea Creatura, daca esti dispus sa participi..:) http://bookaholic29.blogspot.com/2012/03/concurs-creatura-de-nely-cab-din-nou.html

      Ștergere