If you want to find ...

miercuri, 15 februarie 2012

Interviu exclusiv : Emily White cu si despre ,,Elemental" - romanul sau de debut .

Acum o saptamana va anuntam ca tin legatura cu autoarea Emily White , care chiar mi.a oferit niste semne de carte semnate pentru voi , 2 au fost deja oferite , si care a fost incantata de ideea unui interviu  , mai ales ca fusese primul ei interviu oferit unui blog european .
Emily e o persoana deosebita , foarte deschisa .
Au fost cateva intrebari care mi.au venit instantaneu , dar daca aveti alte intrebari le puteti pune chiar aici , la comentarii , si s.ar putea ca exact Emily sa va raspunda , daca le pune.ti in engleza .
Cum spuneam Emily este la prima sa carte , ,,Elemental" fiind romanul ei de debut .
Pare foarte diferit de ce se gaseste acum pe piata din Romania , fiind vorba despre o distopie in care personajul principal este o fata  ,,inchisa" de societatea in care traieste .
Si acum interviul ...


Ciudatu' : Pentru inceput iti multumesc si te salut . 

Emily White : Buna ! Iti multumesc mult pentru initiativa interviului . 
Ciudatu' : Spune.ne in cateva propozitii despre ce e vorba in cartea ta ,,Elemental" si ce are aceasta special , fata de alte carti . 
Emily White : In ,,Elemental" este vorba despre o fata care si-a petrecut cea mai mare parte a vietii pe o inchisoare (nava) spatiala si brusc se trezeste in mijlocul destinului sau , acela de a salva galaxia in timp ce se lupta cu dorinta sa de a o distruge . Eu spun ca este putin diferita , deoarece totul se petrece intr-o alta galaxie in care nu exista scoli sau licee . In ,,Elemental" exista extraterestrii frumosi si nave de razboi mari . Si ca oricare opera spatiala exista o multime de lucruri care bubuie . 
Ciudatu' : Daca ai putea fi un personaj din cartea ta , care ai fi ? 
Emily White : Wow, este o întrebare grea. As putea spune Ella, deoarece ea este personajul principal şi (cred ca) este destul de minunata , dar sincer, majoritatea viaţii ei a fost nasoala . Deci, cred că aş alege Ranen. E un pic mai excentric, dar ajunge să fie inconjurat de cărţi şi duce o viaţă destul de liniştită. :)
Ciudatu' : Aw. Sunt ca Renen . Coperta cartii e absolut geniala . Tu ai venit cu ideea ei ? 
Emily White : Artistul , Victoria Casweel ( http//:www.viccaswell.blogspot.com ) si cu mine am lucrat impreuna pentru a reusi sa obtinem ceva care sa surprinda . Eu am venit cu idee de baza , stiam cum trebuia sa arate ( capul si expozile stelare ) , dar in final , a fost genialul ei artcover si asa a iesit ceea ce vezi tu acum .

Ciudatu' : Romania , tara noastra , este cunoscuta pentru povestiile cu vampiri . Ti-ar placea sa devii un vampir ?
Emily White : Depinde ce fel de vampir . Daca as dormi in sicriu si nu as mai vedea lumina zilei , probabil nu . Si totusi nu stiu daca as putea ucide pe cineva . Dar super-forta si nemurirea ar fi grozave .
Ciudatu' :  De cand erai mica vroiai sa devii scriitor ? Sau a venit de la sine ? 
Emily White : Cu siguranta am vrut sa devin scriitor de cand imi amintesc . Am avut si alte meserii de vis pe care doream sa le fac , dar scrisul era pe primul loc , mereu . Eu nu cred ca a existat vreodată un moment in care am învăţat cum să scriu un anumit  fel de poveste , totul tinea de imaginatia mea.
Ciudatu' : Daca ai putea fi un anotimp , care ai fi ? Si de ce ?
Emily White : Primavara !! Este anotimpul meu preferat si cu siguranta primavara as vrea sa fiu . Totul e asa minunat . Miresmele , culorile , caldura , totul . 
Ciudatu' : Valentine's Day ne bate la usa . Impartaseste-ne o amintire de-a legata de aceasta sarbatoare .
Emily White : Valentine's Day a fost destul de neplacuta pentru mine , dar totusi am cateva amintiri legate de aceasta sarbatoare . Crescand , tatal meu  mereu  ne surprindea , pe mine si pe sororile mele , cu o cate o cutie de bomboane in forma de inima . Era cadoul meu favorit ani la rand , fiindca ,  primind aceea cutie rosie ma simteam cu totul speciala . Cel putin jumatate dintre ele erau cu ciocolata neagra ( Urasc ciocolata neagra !! ) , dar nu conta . Pe acest cadou m-am putut baza mereu , fiind un cadou minunat de la tatal meu . 
Ciudatu' : Frumoasa amintire . Acum transmite un mesaj tuturor cititorilor romani si nu numai . 
Emily White : Voi sunteţi atât de norocosi! Locuiţi într-o astfel de ţară frumoasă, cu o limbă frumoasă şi o istorie bogată. Desigur, stiti deja toate astea, dar acestea trebuie să fie repetate. Acesta este unul dintre obiectivele mele supreme , acela de a vizita România într-o zi şi de a vedea toate castelele şi ruinele. Şi Marea Neagră! Oh, Dumnezeule, superb! Deci, dacă doriţi să vin şi să vizitez un targ de carte sau altceva, anuntati-ma! :)
Ciudatu' : Da . Tara noastra este superba . Multumesc mult !
Emily White : Eu iti multumesc ! Au fost niste intrebari haioase si m-am distrat raspunzand la ele . 

Cartea apare in mai !
Deci , asta a fost . Nu e asa ca Emily e o scumpa ? :)
Nu ezitati sa puneti orice intrebare in legatura cu ,,Elemental" !

Un comentariu: