If you want to find ...

miercuri, 8 februarie 2012

din raiul meu ... ( 2 )

Ah ! Rubrica mea preferata ! Poi , luna asta am primit o gramada de carti .
Luni am primit de la editura Nemira - Triologia Jocurile Foamei de Suzanne Collins.
Am luat.o in sfarsit , pentru ca am gasit.o la 68 de lei su mi.o doream de mult .
Primul volum creeaza dependenta ! =p~
La inceputul lunii ianuarie mi.a venit un colet de la Corint .
Atunci imi luasem vreo 8 carti , printre care , cele mai barosane - oh , da - au fost :
  • Alcatraz si Bibliotecarii Malefici de BRANDON SANDERSON
  • Cartea Neagra a Secretelor de F.E. HIGGINS
  • Endymion Spring de MATTHEW SKELTON 
 De la Emily White , o draguta , am primit 5 semne de carte si un bilet special pentru Lumea lu' Ciudatu' . 
Atentie ! In curand un interviu in exclusivitate cu autoarea special pentru blogul meu . :) 
Multumesc Emily / Thanks Emily !
Si acum , alte semne de carte , dar acum din partea lui Megan Crewe . Acesta mi.a trimis , la randul ei , 2 semne de carte semnate cu Give Up the Ghost ( carte aparuta si in Romania ) , dar si 5 cu noua ei carte The Way We Fall . Ii multumesc enorm pentru semnele de carte si pentru biletelul pentru mine . Thanks Megan !

Nu va dati seama cum am reactionat azi cand am vazut plicurile in posta ! Chiar nu mai speram sa.mi vina , dupa ce ca cele de la GetGlue nu au mai aparut . Dar m.am inselat ! Mi.au facut ziua mai buna ! Va multumesc mult de tot !

Stati pe.aproape ! In curand voi scoate la concurs 3 din cele 5 semne de carte cu Elemental si The Way We Fall , dar si niste calendare haioase oferite de editura Sola .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu