If you want to find ...

joi, 9 februarie 2012

Concurs Ucenicul Dragonului de Linda McNabb

Ho!Hou!
Primul meu concurs ! :)
Deci nu va tin mult pe jar .
Am de la editura Corint Ucenicul Dragonului de Linda McNabb si chiar nu am timp s.o citesc .
Asa ca o dau CADOU !
E nou-nouta , abia am primit.o . E un SF clasic , plin de de mister , dragoni si ... vedeti voi . :-j
Asa ....
Deci ce trebuie sa faceti :
  • Sa dati like blogului pe facebook
  • Sa va alurati blogului prin GFC  (Google Friend Contact) 
  • Sa trimiteti un comentariu cu adresa voastra de e.mai , plus ca trebuie sa contina numele prin care v.ati alaturat GFC si numele cu care ati dati like pe facebook .
  • Si acum ! Voi oferi cartea celui mai ciudat nume de dragon pe care l.ai putea gasi si , ar fi de preferat sa si argumentezi . ( Postat tot in comentariu )
  • Vor exista cateva ,,atentii" si pentru primul comentariu , cele mai creative 3 nume de dragon dupa castigator . :) 
Concursul dureaza pana pe 19 Februarie !
!! Ex comentariu :
E.mai :
Nume Facebook :
Nume GFC :
Raspuns : 
Comentarile care nu respecta modelul vor fi sterse ! 
Succes ! :-j 
Multumiri CorintJunior !

5 comentarii:

  1. Email: taniapotocea@yahoo.com
    Nume Facebook: Tanya Amy Potocea.
    Nume GFC: AmyTheStrange.
    Raspuns:Donkersendt - L-am inventat pe loc. :) "Donker" inseamna "intuneric" in olandeza, si "sendt" inseamna "trimis" in daneza. In principiu, ar insemna "trimis al intunericului" , si am alesa daneza si olandeza pentru ca au oarecum legatura cu celtii, si ei credeau in dragoni. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ptr ca primul comentariu a fost al tau : Ai castigan Un semn de carte The Way We Fall de Megan Crewe SEMNAT .

    RăspundețiȘtergere
  3. E.mai : ur_bunny_bunnywabbit@yahoo.com
    Nume Facebook : Doc Vladutz
    Nume GFC : Doc Vladutz
    Raspuns : ClumsyTheBitch

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place bitch-u' din contex ! :)) Dar oricum e foarte ciudat asa ca si tu esti castigatorul unui semn de carte semnat de Emily White . Bravo ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O prietena a incercat sa trimita raspunul si nu i.a mers . So ... i-am publicat eu raspunsul .
    E.mail:me_myrr@yahoo.com
    Nume facebook:Miruna Baicoeanu
    Nume gfc:-
    Raspuns: PueriFortzoShmen,unde pueri=flacara,fortis=putere in latina, shmen nu are nevoie de alte explicatii. P.S prietenii ii spun PuSh, si mama il alinta PuGheruta

    RăspundețiȘtergere