If you want to find ...

duminică, 15 ianuarie 2012

Sange Satanic de Cristina Nemerovschi

Am aflat de aceasta carte aici : http://love-for-books.blogspot.com/2012/01/carti-pentru-toate-gusturile.html .
Citesc multe bloguri de carte . :'>
Dar imediat ce am citit articolul m.am indragostit de cartea asta !! Mi.am comandat.o in secunda 2 ! =p~
Spre supararea mea n.am mai auzit de editura cartii pana la comandare cartii .
Scuze http://www.libraria.hergbenet.ro/ ! :)
Si am avut si noroc ptr ca saptamana aceasta cartea avea reducere 50% . Ptr mine 2 carti la pret de una ! ( pretul normal al cartii ar fi 34 de lei ) .
About :
“Până la urmă, toţi ar trebui să avem sânge satanic, dacă asta e antidotul la uluitoarea, nesfârşita prostie omenească. Romanul Cristinei e un obuz gata să explodeze în capul tuturor celor cu gusturi proaste şi al ignoranţilor. Un roman atât de viu, de actual, în care disperarea în faţa umanităţii ratate se exprimă printr-un umor mortal. Inteligenţă, viteză, vocabular verde, autentic. Citind, îţi aduci aminte că mare parte dintre cei care și-au dat viaţa la Revoluţie au fost rockeri. Critică nemiloasă şi zurlie, cartea mai este şi un imn închinat naivităţilor şi entuziasmelor adolescentine. Niciodată clişeistică, exprimarea este spectaculoasă. Asemenea unui skijet, aş zice, dacă nu aş urî tot ce ţine de tehnică. Sânge satanic este un manual de igienă a creierului în timpuri când capetele majorităţii bolborosesc de toxine şi slănină. Toţi ne regăsim între pagini – de la manelişti, până la babele din troleu, sau îndrăgostiţii cinici sub clar de lună.” (Felix Nicolau)

O parte din articolul fetelor , care m.a cucerit : 
Mizantropie, droguri, moarte, chefuri sălbatice, ură, cimitire, alcool, popi, boală, metal, rockotecă, sex cu părinţii, depresie, umor negru, sado-masochism, izolare, crimă, animale ciudate care îţi apar în somn… Ce culoare au experienţele unui nihilist din 2010?

Si o recenzie care mi.a placut la nebunie : 
Prima editie
“Vă mărturisesc că atunci când am început să citesc „Sânge satanic” am avut un sentiment de nelămurire.

- Ce naiba, sunt beat? m-am întrebat eu uitându-mă încă odată la coperta cărţii. Sus pe copertă scria: Cristina Nemerovschi. Dacă n-am luat-o razna, ăsta e nume de femeie! Dar ceea ce citesc eu este scris de o mână de bărbat.

Da, asta e impresia mea, că acest volum a fost scris de un bărbat! Până la urmă ăsta este un compliment fantastic pentru autoare.

Romanul ăsta nu poate fi încadrat sau aliniat nicăieri. Nici nu l-am pus în bibliotecă pentru că nu ştiu unde să-l încadrez. Bibliotecile mele (pentru că am mai multe corpuri) sunt ordonate după tot felul de criterii. Ei, cartea Cristinei nu am reuşit s-o categorizez nicăieri. Aşa că a rămas pe noptieră. E mai bine pentru că o am aproape şi îmi trag din ea energia de a scrie zilnic câte ceva. Cartea asta este vie, o simţi că pulsează de viaţă. Trăirile de zi cu zi ale adolescenţei (şi nu numai) izvorăsc din ea!

Nu se citeşte uşor şi pentru cei foarte sensibili e chiar periculoasă. Poate să li se facă rău de la stomac. Cartea nu se poartă cu mănuşi cu noi cititorii, ba chiar ne calcă puţin în picioare. După ce o citim ieşim puţin şifonaţi. Dar în orice caz, nimeni nu poate fi indiferent în faţa „Sângelui satanic”. Poţi să te îndrăgosteşti de această poveste rebelă sau să o urăşti. Te obligă să trăieşti lectura şi să intri în vâltoare!”

Cartea a fost nominalizata la categoria Cartea anului 2010 !
A 2-a editie
Cartea are 2 editii : prima editie si a 2a editie ( revazuta si adaugita ) . 
Abia astept sa citesc cartea ! Nu mai am rabdare :-S . Eu de gen sunt un baiat mai linistit , daca pot spune asta :| , dar tot timpul am vrut sa scot aceasta latura nebuna si vioenta din mine , si simt ca odata cu cartea aceasta imi va fi mult mai usor . >:) 
Sa nu mai vorbesc de artwork-ul' copertii care este extraordinar - in ambele editii . 

Despre autor : 
Cristina Nemerovschi s-a născut pe 10 mai 1980 la București. A absolvit Facultatea de Filosofie din cadrul Universității București, secția Filosofia Culturii, și un master în cadrul aceleiași universități, încheiat în 2005 cu dizertația Despre natura adevărului propozițiilor matematicii și logicii la L. Wittgenstein. A urmat un master și în cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice. În perioada 2006 – 2009 a lucrat ca redactor la revista Metalhead.ro. Din 2009, este redactor al revistei EgoPHobia, unde are și o rubrică permanentă, Cronica nihilistei. A publicat proză, filosofie, critică literară, eseuri, studii, interviuri cu personalități culturale în revistele EgoPHobia, Tiuk!, Ateneu, Cultura, Sisif, Fiore Magazine, Noema, Subcultura, Accent Cultural, Suspans, Playboy. Semnează și cu pseudonimul Morgothya.
Este, de asemenea, redactor și PR la editura Herg Benet, înființată în 2010.

Si la cat am laudat cartea asta nu puteam sa nu.i fac si putina reclama ! 
Enjoy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu