If you want to find ...

luni, 16 ianuarie 2012

In curand la Leda : Never Have I Ever de Sara Shepard !

O yeah !
Seria Jocul Minciunii va continua in februarie cu volumul II !! Cred ca nu trebuie sa va spun ca stilul in care Sara Shepard ma face sa cutremur , e geniala ! + ca a renuntat la marete SF-uri si ,,vine" cu niste drame geniale . Si artwork-ul copertii este reusit - ptr simplul fapt ca a renuntat la roz :) .

Nu cu mult timp in urma aveam tot ce si-ar fi dorit orice fata : prietene minunate , un iubit adorabil si o familie extraordinara . Dar niciunul dintre ei nu stie ca am disparut -c a sunt moarta . Pentru a rezolva misterul crimei mele , sora mea geamana de mult pierduta , Emma,trebuie sa se prefaca ca e eu . Ea doarme in dormitorul meu , imi poarta hainele si ii striga pe parintii mei "Mama" si "Tata".
Si ucigasul meu ii urmareste fiecare miscare.
  Imi amintesc putine din viata mea , doar flashuri si singurul lucru pe care il pot face este sa o urmez pe Emma , care incearca sa rezolve misterul crimei mele . Dar , cu cat patrunde mai mult in viata mea , cu atat apar mai multi suspecti . Am jucat cu prietenele mele jocuri care le-au distrus vietile unor oameni . Oricine ar vrea sa se razbune....Oricine ar putea sa ma vrea pe mine-si acum si pe Emma- moarta .

Scary ! =p~
Primul volum il am de la inceputul lui decembrie , dar lista mea e plina asa ca mai are de asteptat . 
Parerea voastra ? Fara spoilere ! :D 
Enjoy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu