If you want to find ...

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Feelings ...

The Big Big Bang !
Another tennage tale ... 
101% Ciudatu' Production
Era totul normal , o zi ploioasa de sambata , imbatata de mirosul pamantului proaspta udat . Dupa 3 ore de ras si plictiseala ma indrept rapid spre statia de autobuz . Parea aglomerata . In momentul acela singura mea ingrijorare era sa nu stau in picoare si sa prind macar un loc. Spre norocul meu autobuzul era chiar gol si ma asez pe primul loc la geam pe care il gasesc . Eram aproape de iesire - al 3.lea rand .
Imi arunc privire prin geamul care era parca inghtat . Si o vad ... era ea .  
Fugea sa prinda autobuzul . Se urca . Parca neasteptat voce i se auzira : ,,Un bilet , va rog !"
Era o voce usoara , relativ trista . Ea era trista . Fata ei arata trista , dar intr-un fel frumos . 
Nu arata cine stie ce , dar ... era e .
In a 2-a secunda , dupa ce mintea mintea inceteaza sa se mai gandeasca macar o clipa la vocea ei , imi pica fisa . Stateam in aceelasi cartier . La 2-3 case distanta . 
Dar brusc .... tristetea ma cuprinse . Era cu 3 ani mai mare ca mine . 
Dar ! ce cacat ? nu conteaza varsta . Mintea imi zbura iara la ea . Fanteziile imi implura mintea . 
Intre timp isi scoase un burger din ghiozdanul retro , pe care ,,il tara dupa ea" . 
Stiam cum sa.i atrag atentia . Imi scoasem din ghiozdanu' relativ modern un manual de engleza si deschid repede la lectia ,,Junk Food" . Observa . ( Era exact pe diagonala cu mine,urmatorul rand de scaune ) .
Rade . 
Continui sa rasfoiesc carte doar ca sa nu para ca am facut.o special pentru amuzamentul ei . Chiar daca era logic . Era logic ...
Timpul trecea .... cursa de 20 de minute parea nesfarsita . Ii suna telefonul . 
S.a auzit : - ,,Da imi fac majoratul , dar nu stiu unde."
Ce ?! Majorat ! Era ciudat ca o fata atat de inocenta si ... nu stiu . Cum sa fie vorba de majorat ? 
Dar ma asteptam .... Atunci constientizam defapt ca sunt un mucos de 15 ani . 
Just .... Shit ! 
Dar nu vroiam sa cresc . Vroiam sa ma bucur de orice sfat prietenesc , de fiecare zambet , de fiecare minut , de tot ...
Venise timpul statiei mele . Statiei noastre . 
Se ridica prima .Parca vocea ei m.ar fi trezit din visare : ,,Poftiti ! Eu trebuie sa cobor !" si ii cedeaza locul unui batran care statea in piciore de vreo 15 minute . 
Se aproprie de usa . 
Ma ridic . Din greseala o ating .
,, Scuze " . Nu raspunde . Isi intoarce privirea incet peste umar , dar nu rapunde . 
Speram sa.i mai aud vocea odata . Dar nu . Nu reactionase . 
Ma gandeam ca poate avea figuri . Dar nu . 
Autobuzul oprise . Coboara . 
Cand tineausa aproape am atins.o . - Deveneam obsedat .
Mergea in fata mea . La vreo 3 metri . Nu o depaseam . 
Imi place cum vantul ii batea in plete . 
Dar isi pusese fesul . 
Ramaneam in spatele ei pana se terminase trotuarul . Apoi mi.am pus liniste in ganduri si fara sa imi dau seama eram cu mult in fata ei . 
Imi intorc capul si o privesc .
Ma priveste . Dar ma indepartez . 
Totul se terminase .
Fusese un ... Big!Big!Bang! :-j

2 comentarii: