If you want to find ...

marți, 20 decembrie 2011

Un altfel de ... Salut !

Hey !
Daca citesti asta inseamna ca ne esti alaturi de la prima postare , de la primul cuvant . :)
Cu ce sa incep ?!?
Poy ... Sunt un ciudat ! :-S Mdeaaa ... :-j
Io cred ca o sa va placa ! Adica am un stil foarte scary & strange de a scrie si ... sper sa va placa . :o3
Timpul liber mi.l petrec citind ! Adica ... imi place ca imi pune imaginatia la incercare si ca stau cu o gramada de intrebari in cap pana nu termin de citit o carte sau o serie de carti . Autorii mei preferati sunt Sara Shepard si J.L Smith - primele carti , cu timpu s.a pierdut magia ei :( !
Asta ar fi al 2-lea blog serios pe care-l ,,incep" . Cu timpul am renuntat la primul , deoarece timpul nu.mi prea permitea si era o concurenta destul de mare pt niste views . :-j Bloggeri ...
Acum voi aborda in special cartiile , sper ca voi castiga o sponsorizare pana in martie . Sper :-S
Si pentru ca e destul de tarziu , si nu vreau sa mai trag de timp ,va las mai jos niste viitoare rubrici ale ,,lumii mele" :
  • Recenzii saptamanale
  • Non-Stop MuZic
  • Filmul Saptamanii
  • Aparitii in Curs
  • Oferta Saptamanii 
  • 2 Vorbe despre ,,Monotona.mi VIata"
- Al vostru ... Ciudat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu