If you want to find ...

miercuri, 21 decembrie 2011

Neatza !

Oooo... Sunt sigur ca nu citeste nimeni ce sciu , dar tot scriu . :|
Deci ... A NINS !
Simt din nou bucuria aceea de copil tembel can simt fulgii de zapada cazandu.mi pe limba pe care o scot la extrem din gura.mi , parca , prea subtire . :)) A fost frumos ... dar tot ce.i frumos nu dureaza mult , si pana la pranz abia daca mai vedeai putina zapada . Ne facem sperante ca si de Craciun va ninge . :)
Mai e doar o zi de scoala si 4 pana cand vine Craciunu . Tot timpu' mi.a placut Craciunul , am simtit de fiecare data aceea bucurie de a face si de a primi - >:) - cadouri , multe cadouri . Nu vreau sa zic nimic , dar doar oamenii de peste 35 de ani se mai gandesc la semnificati religioasa , toti vor CADOURI !  >:)
Am avut cateva zile Full! incercand sa.mi salvez cat mai mult cu putinta mediile si sa cumpar cadouri la tot familionu - si tot mai trebuie sa.mi vina curierul si sa ma duc in centru dupa cadou' lu' mama :-j .
Mi.am facut si un cadou singur : mi.am luat luat de pe Libris.ro cartiile : Eve de Anne Carey , toata Saga Cercul Secret de J.L Smith si Jocul Minciunii de Sara Shepard ! Sper sa vina pana la Craciun :|
Azi va prezint cateva Carti de Leda , Ofertele pe ultima suta de metri si Generatia Hi-Q !
Enjoy !
Ciudatu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu